Expertises

Welkom op de website van De Suggestie Reclamestudio (Marketing & Reclamebureau). Op deze website vindt u uitgebreide informatie over ons reclamebureau en ons dienstenpakket dat ingericht is met het oog op uw markt. Of het nu het laten maken van een logo, huisstijl, website ontwerp of een brochureproductie; onze diensten zijn begrijpelijk, doeltreffend én betaalbaar.

De Suggestie is een Creatief reclamebureau dat vorm & inhoud geeft aan uw reclame- en communicatiedoelstellingen. Wij hebben dé juiste vakkennis in huis van concept tot realisatie voor bijvoorbeeld Website design, Ontwerp en CMS Realisatie, ontwerpen van logo, huisstijl, brochures.

De Suggestie Reclamestudio voorziet in al uw communicatie wensen en biedt een breed scala aan van reclame en grafische diensten om u als bedrijf optimaal te ondersteunen bij uw logo ontwerp, het ontwerpen van uw huisstijl, het brochure maken, het laten maken van uw website (inclusief website concept & design en CMS: website onderhoud systeem) en het verrichten van uw online onderzoek. Als full service reclamebureau voorzien wij ook in uw beursmaterialen en beurspresentaties. Samenvatten ondersteund ons reclamebureau bij het behouden van uw bestaande klanten en het verkrijgen van nieuwe klanten.

Het kloppend hart van De Suggestie en het vertrekpunt voor alle projecten: de creatieve vertaling van uw communicatiestrategie of reclameboodschap. Typisch De Suggestie is het verrassende element dat in ieder design te vinden is. Dat kan een onverwacht detail zijn, zoals een niet-alledaagse druktechniek, een bijzondere afwerking of op bijzonder materiaal. Waarbij huisstijlregels vanzelfsprekend altijd strikt worden bewaakt. Met een kwalitatieve uitstraling en onderscheidend design geven we uw uiting extra overtuigingskracht.

Regelmatig hebben wij vacatures. Houd de website in de gaten voor actuele projecten / functies. Stuur uw CV naar info@desuggestie.nl met een motivatie en je specialisme.

Stage? Om hiervoor in aanmerking te komen willen we eerst een kennismakingsgesprek inplannen zodat je jezelf kunt presenteren. Een afspraak hiervoor maken kan door een mail te sturen naar administratie@desuggestie.nl met daarin een aantal opties voor de afspraak. Deze afspraak wordt door ons bevestigd.








Een reclamecampagne of reclameproject kan vallen of staan bij het concept. Is uw concept niet gericht op de juiste doelgroep dan kunt u nog zo'n mooi ontwerp laten maken, het zal uiteindelijk niet overkomen.

De Suggestie Reclamestudio is constant bezig met het ontwikkelen van nieuwe concepten. Zowel concepten in eigen beheer als concepten voor klanten van ons.

De concepten kunnen door De Suggestie worden uitgewerkt in een overzichtelijk geschreven plan met diverse visuals, sfeerbeelden en een begroting. Alle concepten die door ons zijn verzonnen worden daarna ook door ons uitgewerkt.

Heeft u een doel voor ogen maar heeft u geen idee over de manier waarop u die over kunt brengen?
Wij kunnen voor u een creatief concept opzetten waarmee uw doel op pakkende wijze bereikt zal worden!

Een product of dienst promoten? Klanten overtuigen van de kwaliteit(en) ervan? Zorgen dat iedereen u kent en weet waar u voor staat? Positionering van producten of diensten is een vak apart. Voor de ondernemer, starter of student is dit absoluut onmisbare informatie.

Weet u waarom uw klanten uw klanten zijn? Waarom ze uw producten of diensten afnemen? Is het uw service? Uw prijsstelling? En zou u met scherpere prijzen meer klanten trekken of oude klanten terugwinnen?

De volgende vijf stappen leiden naar een goed marketingplan.
Stap 1: Positioneer uw product (uw product of dienst moet passen bij uw marktsegment)
Stap 2: Brainstormen
Stap 3: Luister naar uw klanten (de juiste prijs is de prijs die uw klant wil betalen)
Stap 4: Het marketingplan (een goede communicatiemix is nodig om uw product of dienst onder de aandacht te brengen: direct mail, folders, brochures, abri-posters, commercials, advertenties, banners etc.)
Stap 5: Evalueer het plan (uw product of dienst moet dáár aangeboden worden, waar uw klanten het (willen) vinden)

Het marketingplan vertelt u:
- wie uw potentiële klanten zijn;
- welke acties het meeste effect hebben voor uw omzet;
- hoe uw bedrijfsresultaten zich verhouden tot die van uw branche.

Bent u op zoek naar een nieuw bedrijfslogo of wilt u uw oude logo vernieuwen? Ga jij je eigen bedrijf starten, of ben je net gestart? Vanaf het moment dat je jezelf hebt ingeschreven bij de Kamer van Koophandel is het werkelijkheid geworden. Natuurlijk zit je vol ideeën en weet je precies wat je wilt met jouw bedrijf. Heb je ook al nagedacht over het gezicht van je bedrijf? Het logo, briefpapier, visitekaartjes, etc.?

Professioneel logo
Je krijgt maar één kans voor een eerste indruk. Die moet natuurlijk goed, vertrouwd en professioneel zijn. Wij helpen je graag een goede start te maken en zo een stap voor te zijn op je concurrenten.

Een beeldmerk of logo is een grafische uiting die met een bedrijfs- of productnaam geassocieerd wordt. Het is een teken van letters dat symbool staat voor een woord of combinatie van woorden.

Een beeldmerk is een beeld dat overeenkomt met het merk. Het kleurgebruik bij al deze varianten is erg belangrijk, ook de vormentaal en lettertypes.

Vaak worden bovenstaande onderdelen in combinatie gebruikt waardoor de losse termen door elkaar gebruikt worden.

Onze grafische ontwerpers hebben jarenlange ervaring in het ontwerpen van logo's voor het bedrijfsleven. Het logo is het beeldmerk van uw onderneming: daarom is een kwaliteitslogo belangrijk en moet u erop kunnen vertrouwen dat een opdracht tot een perfect resultaat leidt, dus u bent bij De Suggestie Reclamestudio aan het juiste adres!

Een brochure is een boekje, veelal in gedrukte vorm, van geringe omvang. Een brochure bestaat - in tegenstelling tot een folder - uit meerdere vellen gevouwen papier, die in de rug bijeengehouden worden door b.v. nietjes. Het aantal pagina's is altijd een veelvoud van vier. Uw bedrijfs- en product brochure. Naast online promotie blijft gedrukte media met brochures en leaflets nog steeds zeer belangrijk om klanten te informeren én te interesseren in uw bedrijf en uw producten. Wij ontwerpen graag uw product brochure, corporate brochure of promotionele brochure, Wanneer het gaat om Design, de content en de lay-out en ontwerp van brochures moeten deze ten allen tijde representatief zijn voor uw bedrijf en product.

De Suggestie Reclamestudio ontwerpt niet alleen een visueel aantrekkelijke brochure voor uw bedrijf maar denkt ook mee met u over de inhoud, indien gewenst in de vorm van copywriting, met daarbij ook de mogelijkheid om uw brochure ook online uit te brengen, zodat u deze online brochure ook op uw website kan plaatsen.

Folders kunnen informatie bieden over één en enkele producten van een bedrijf of een overzicht bieden van tijdelijke aanbiedingen van een winkel. De eerstgenoemde wordt bij voorkeur verstrekt aan een selecte doelgroep. Bij de tweede soort gebeurt de verspreiding veel minder selectief, vaak huis-aan-huis. De verspreiding kunnen we begeleiden en af stemmen met de door u gewenste krant en/of dagblad.

Er zijn vele maten en vouwmogelijkheden. U kunt kiezen uit 135 grams, 170 grams of 250 grams gesatineerd papier. Daarnaast kunt u kiezen voor een extra verdeling / afwerking met UV-lak of uw folders voorzien van een perforatie. Laat u adviseren en inspireren door onze voorbeelden.

Uw eigen relatiemagazine uitgeven? Een jubileum? Nieuwbouw? Voorbeelden van uitgelezen momenten om uw organisatie onder de aandacht van uw doelgroepen te brengen. Met de eenmalige uitgave van een promotioneel magazine geeft u de relatie met uw doelgroepen een sterke nieuwe impuls. Ook een duidelijke piek in het aantal verkopen of afspraken is hiermee te bereiken.

Continu in contact met uw klant
Is er regelmatig nieuws over bedrijfsaangelegenheden zoals bijvoorbeeld productinnovatie, nieuwe projecten en bedrijfsresultaten, dan is het belangrijk om uw relaties hier doorlopend van op de hoogte te houden. Dit kan op onderscheidende wijze met de frequente uitgave van uw eigen periodieke magazine. De redactionele content van uw relatiemagazine is eenvoudig te koppelen aan uw website. Met een communicatieadvies en –plan ten behoeve van de on line en off line marketing van het magazine en uw onderneming bereikt u optimale resultaten.

Met bedrijfsuitgaven zoals magazines, kranten en jaarboeken en bedient u zowel de zakelijke markt als de consumentenmarkt. We ondersteunen onze klanten bij het behalen van hun marketing- en communicatiedoelstellingen.

Uw eigen drukwerk meteen mee regelen? Bij ons is dit in goede handen, wij werken samen met de juiste drukkers. Bij de meeste opdrachten begeleiden en leveren we deze dienst(en meteen mee. Wij nemen u het complete traject uit handen waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft en zo komt u niet voor onverwachte verassingen te staan.

Uw eigen brochure, folder, briefpapier laten drukken doet u dan ook natuurlijk met onze ervaring en expertise. Wij zijn naast het grafisch ontwerp gespecialiseerd in het kundig advies uitbrengen op uw drukwerk en bieden bovendien alle faciliteiten om uw drukwerk van begin tot eind te produceren: van ontwerp tot drukwerk.

Voor de vele mogelijkheden op het gebied van het drukwerk stellen we in overleg met u de randvoorwaarden op, waaraan uw drukwerk moet voldoen. Aan de hand daarvan kunnen wij een goede kostenraming doen.

U kunt bijvoorbeeld kiezen uit:
•Diverse papierformaten (A4, A5)
•Diverse papiersoorten (bijvoorbeeld mat of glossy)
•Speciale afwerking (gelamineerde kaft)
•Offset of digitaal
•Hoge of lage oplage

In het grafisch ontwerp van wordt de ‘look en feel’ van uw website bepaald. Wij streven ernaar om een concept voor u te ontwikkelen dat naadloos aansluit op uw bedrijfsactiviteiten. Het concept baseren wij op uw wensen met betrekking tot de uitstraling. N.a.v. het met u besproken concept ontwerpen wij de overige pagina’s van uw website.

Wat is een grafisch ontwerp?
In het grafisch ontwerp worden alle grafische elementen van uw website vormgegeven. Dit betreft de lay-out, de typografie, het kleurgebruik en eventuele icoontjes, illustraties en foto’s.

Zo pakken wij het grafisch ontwerp aan
Wij laten ons leiden door uw wensen over de uitstraling van uw website. Uiteraard nemen wij ook uw bestaande huisstijl mee in het grafisch ontwerp indien u dat wenst.

Wat moet er worden ontworpen?
Dankzij het functioneel ontwerp weten wij precies welke verschillende soorten pagina’s uw website heeft. De homepage ziet er bijvoorbeeld anders uit dan een contentpagina of een contactformulier. Voor een website met veel verschillende paginatypes kost het grafisch ontwerp zodoende meer tijd.

Wat willen we van u weten?
Graag maken we een afspraak zodat we een aantal zaken door kunnen nemen wat betreft functionaliteit.
•Wat is het doel van de website?
•Wat is de doelgroep van de website?
•Welke uitstraling wenst u voor uw website?
•Moet de website geïntegreerd worden in de bedrijfsprocessen, zoals databases?

Hoe wordt de prijs berekend?
Wij berekenen de prijs door het aantal geschatte ontwerp- en programmeeruren te vermenigvuldigen met onze uurprijs. Wij stellen samen met u vast wat uw website moet kunnen. In de offerte beschrijven wij deze eisen. Afhankelijk van deze eisen maken wij een schatting van het aantal uur dat wij nodig denken te hebben voor het ontwerp en de ontwikkeling van uw website.

Terwijl zoekmachine optimalisatie gericht is op het verkrijgen van bezoekers via de 'gewone' zoekresultaten, kunt u met een Adwords campagne extra bezoekerstrekken via betaalde advertenties (gesponsorde koppelingen), die naast de gewone zoekresultaten getoond worden. Met de combinatie van zoekmachine optimalisatie en een Google Adwords campagne behaalt u de beste resultaten.

Google Adwords:
Onze websites zijn standaard goed indexeerbaar voor alle zoekmachines. Daarnaast wordt een website geoptimaliseerd voor de zoekmachines zodat bij bepaalde zoekwoorden de website zo hoog mogelijk positie krijgt. Hiernaast is het erg belangrijk dat veel websites een link opnemen naar uw website dit heeft een grote invloed op de zogenoemde ranking.

Naast de gratis vermelding in Google heeft Google aan de zijkant en af en toe boven de zoekresultaten gesponsorde koppelingen. Dit zijn de Google Adwords advertenties. Deze advertenties kunnen geplaatst worden met het programma Google Adwords.

Werking
Een advertentie verschijnt pas wanneer de zelf gekozen zoekwoorden door een Internet bezoeker op Google worden ingetikt. Hier door komt de advertentie direct onder de ogen van een serieuze geïnteresseerde. En uw gaat pas betalen op het moment dat een advertentie daadwerkelijk word aangeklikt en uw site word bezocht. De positie van de advertentie wordt bepaald door het bod en de kwaliteit van de website en de campagne. Hierdoor is het een soort veiling waarin je afhankelijk bent van de concurrentie. De kosten worden veilig in de hand gehouden door een dagbudget. Een Google Adwords campagne is per dag bij te stellen of te beëindigen.

Kosten
De kosten bestaan uit de klikken die je betaald aan Google Adwords en de opstart, optimalisatie en beheer kosten van de Google Adwords campagne aan De Suggestie.

De opstart, optimalisatie en beheerkosten zijn afhankelijk van de grote van de campagne. We maken graag vrijblijvend een prijsopgave na het in kaart brengen van uw wensen. En komen geen kosten bij per klik of andere variabele kosten. En u ontvangt regelmatig rapportages met de daarbij behorende analyses en adviezen.

De kosten per klik betaald U rechtstreeks aan Google Adwords. Per klik wordt er geboden en de daadwerkelijke kosten per klik liggen afhankelijk van de campagne, concurrentie en gewenste positie zo tussen de 15 en 80 cent. Met een dagbudget heeft u volledige controle over de kosten.

Een Google Adwords campagne kent geen minimum dagbudget. Echter, om een goede campagne op te zetten adviseren wij toch om minimaal € 5,00 per dag in te stellen. Wanneer wordt gestart met een te laag dagbudget loopt men het risico dat de advertentie helemaal niet vertoond wordt, waardoor er geen analyse kan worden gemaakt.

Zoekmachine optimalisatie (Engels: search engine optimization of SEO) is een onderdeel van zoekmachine marketing en kan worden gedefinieerd als het geheel aan activiteiten bedoeld om een webpagina hoog te laten scoren in de organische zoekresultaten van een zoekmachine, op de voor die webpagina relevante trefwoorden, trefwoordcombinatie(s), zoekterm(en). Aangezien een vermelding in die organische resultaten gratis is, vormen deze zoekresultaten een interessant alternatief voor zoekmachine adverteren.

Door het gebruik van Google AdWords als Zoekmachine Adverteren (SEA) worden uw advertenties eenvoudig náást de natuurlijke zoekresultaten op Google geplaatst. Op deze manier komen potentiële klanten die op zoek zijn naar úw producten en diensten direct in contact met u. Zij zoeken u op, niet andersom.

Een groot voordeel van Google AdWords als Zoekmachine Adverteren is dat u alleen betaalt wanneer er op uw advertentie geklikt wordt of bij het behalen van het door uw gewenste resultaat. Bijvoorbeeld het plaatsen van een order of het aanvragen van informatie via uw website. Maar ook voor branding is Adwords het middel voor u als onderneming. Daarnaast zijn uw campagnes goed beheersbaar, schaalbaar en meetbaar. U behaalt met zo min mogelijke inspanningen een zo hoog mogelijk rendement door het inzetten van Zoekmachine Adverteren met Google Adwords Samen met u bekijken we naar een passende strategie die aansluit op uw organisatie.

Wij bieden u:
- Grote expertise op het gebied van Zoekmachine Adverteren (SEA)
- Uw campagne wordt volledig voor uw opgezet en is snel online
- Uw website krijgt een zo hoog mogelijke pagerank
- U betaalt enkel wanneer er op uw advertentie wordt geklikt
- Doelgericht targetten
- Overzichtelijke rapporten die uw resultaten weergeven

Laat ons voor u een creatief en professioneel advertentieontwerp maken. Met een prikkelend advertentie ontwerp realiseert u meer klanten en een hogere omzet!

Jarenlange ervaring in professionele vormgeving. Eenvoud en duidelijkheid zijn de belangrijkste kenmerken van een goede advertentie. U mag er op rekenen dat uw advertentie uitstekend wordt vormgegeven. Onze ontwerpers houden rekening met uw huisstijl. Dit doen ze aan de hand van uw website of via uw aanwijzingen die u zelf kunt aangeven of meezendt. Mocht het zo zijn dat u nog niet over een vaste advertentiestijl beschikt, dan ontwikkelen zij een stijl voor u, waarop u in de toekomst kunt voortborduren.

Wij maken ook afspraken met de kranten en dagbladen over de verschijningsdata. Deze stemmen we uiteraard af met u maar adviseren hierin kundig.

Een nieuwsbrief is een regelmatige publicatie, over het algemeen rond een hoofdthema, waar al dan niet gratis op geabonneerd kan worden. Veel nieuwsbrieven worden uitgegeven door verenigingen of commerciële instellingen, zoals bedrijven, om informatie te verstrekken aan de leden of werknemers.

Tegenwoordig worden ze vaak per e-mail verstuurd. De nieuwsbrief heeft als doel abonnees op de hoogte te brengen van het laatste nieuws.

Ook uw bedrijf laat zich toch graag van zijn beste kant zien? Zo kunt u aan uw klanten in beeld laten zien wie u bent en wat u doet. Zelfs kernwaarden, missie en visie kunnen in beeld gebracht worden. Uw bedrijf stelt zich scherp voor de lens en er ontstaat fotografisch beeldmateriaal dat écht de corporate identity uitstraalt.

Heeft u een beeld van uw bedrijf? Zegt u maar hoe u het hebben wilt. Wouter houdt van een persoonlijke en klantgerichte manier van werken. Hij komt daarom met plezier bij u langs en denkt graag met u mee over de juiste locatie, producten en verlichting. Zo nodig werkt hij daarvoor samen met verschillende haar- en kledingstylisten, visagisten, modellen en drukkerijen. Hierdoor kan hij u op elk gebied een totaalpakket aanbieden.

Kwaliteit
Hoe u opdracht ook luidt, de mooiste, beste en meest beeldende foto die u voor ogen heeft worden gemaakt! Creativiteit, aandacht voor de wens van de klant en kwaliteit staan centraal bij elke foto die wordt gemaakt. Kortom; een klant- en doelgroepgerichte aanpak voor een perfect eindresultaat. In dit portfolio ziet u enkele voorbeelden van de fotografische mogelijkheden voor uw bedrijf.